gltm Elifekrem25 evett bende cok oldu 17+1 im idarar yaptıktan sonra falan oluyor yine tahriş enfeksiyon olduğunda oluyor
Deletedmom_33 Elifekrem25 21+0 im bende de arada sızı titreme tarzı bişey oluyor ama sanırım oğlan içerden vuruyor o yapıyor 😅
Mihriballim Çok normal benimde iç kısımda sanki bıçak saplanması batma gibi Bi his vardı doktorum eğer süt kesiği gibi akıntı kaşıntı koku kanama yoksa rahmin büyümesiyle alakalı demişti