gl12cn34 Numan beyde yeni doğum yapan arkadaşım 3600 e sezeryan oldu yanlış hatırlıyorda olabilirim 3600 ya da 3200 dü
Busemommy Merhaba ablam yeni doğum yaptı (normal doğum) 5500tl ama hemşirelerin ilgisi çok iyi değildi birde odaları çok küçüktü cam bile yoktu ayrıca doğum paketi almasına rağmen ekstra para ödedi haberin olsun canım 😇
Gulsah41 Çok teşekkür ederim muayene ücretleri 180 e çıkarılınca doğum ücreti de artmıştır diye düşündüm en azından ona zam getirmemisler