Ervasel Merhaba hanımlar İlk gebelik yeterli mi tecrübeli anneler bakabilir misiniz? 10lu hastane çıkışı Beşli hastane çıkışı 8 tane alt üst takım 2 salopet 4 tulum 4 tane tek alt pijama 2 külotlu çorap Yeterli olur mu sizce
iremcikk2 Ervasel bunların hepsinin bedeni yenidogan ise çok bile bence 😊çoğunu giyemeden buyuyor tabi çok kusan bi bebek olursa fazla kıyafet işe yarıyor ama kusan bi bebek olmazsa yeter 🥰
Edanur-gul Ervasel aynen yeter canm doğumdan sonra ihtiyacın olduğu kadarını büyüdükçe alırsın bende öyle yapicam
Ervasel iremcikk2 Yeni doğan sadece hastane çıkışları canm diğer takımlar hep 3_6 ay aldım sadece bir tanesi 0_3 ay