Ben normalde tatlıya çok düşkünüm canım ilk haftalarda tatlı yiyemiyodum ağzıma acı bir tat geliyordu yesem bile. Hep tuzlu eksi şeyler yiyordum erkek bebiş bekliyoruz inşallah. Mide bulantısı olduğu için de tuzlu ve ekşi şeylere yöneliyor olabilirsin 😀 cinsiyetle alakalı değil sanırım