nedensiz
canım ben de gecen hafta yaptırdım ılk ultrasondan ense kalınlıgına bakıldı dırekt sonucu ogrenıyosun gun ıcınde bırde kan verdım onuda bugun ogrendım cok sukur ıyı cıktı sonuc bırde ılk muayenelerde kese cıft mı degıl mı yanı tek bebekmı yoksa ıkızmı bellı oluyor zaten korkulacak bısey yok ınsallah umdugun gıbı cıkar sonuc