Merveelisa merakliblog bize bırakmamissiniz 🤣 ben gittim bsy kalmamış bir iki parça kalmıştı alamadım bsy
merakliblog Yazderyasi biroglanannesii Amin kızlar hepimizin bebikleri sağlıkla giyinsin kirletsin inşallah💕
merakliblog meltemonen ay sağlıkla giysinler inşallah. O mavili takımın hep büyüğü kalmıştı şansıma. Bebek lifini de almayı unuttum yarın bi tur atayım yumuşaktır herhalde😂
merakliblog Merveelisa ben valla postu açmadan önce gittim, dişimden dolayı evden çıkamıyordum hava alayım ne kalmışsa bakarım dedim. Şansıma ellememişler resmen ben de şaşırdım😂 Bir de sabahın köründe gideyim demiştim hasta olunca vazgeçtim, iyi ki gitmemişim😂
Melike3535 merakliblog kızlar biberonlari ne için kullancaksiniz ben alcaktm ama aventin alırım diye geri bıraktım
merakliblog Melike3535 biberon üstünde 0-6 ay yazıyor ve 16 lira mıydı neydi. Şöyle düşündüm eğer bebikler tutarsa bunla devam ederim bi süre etmezse avent alırım. Şimdi o kadar para verip avent alcam sonra tutmayacaklar delircem😂 İkizler ya çifter çifter zarara girmeyeyim dedim😂
merakliblog meltemonen battaniyede de mavi ve pembe asla kalmamış beyaz sarı ve mint yeşili vardı. Beyazı da çabuk kirlenir diye almadım. İnşallah bulursun beybi🤲🏼💕
Burcuosman merakliblog https://imgyukle.com/i/kn8fSf https://imgyukle.com/i/kn86fI Bunlar da benim a101 den aldıklarim. Annem agiz bezi yelek ve beyaz zibin almis. Bir de bimdeki coraplardan bolca aldım baya guzellerdi
merakliblog Burcuosman beyaz zıbınları talan etmişler hiç kalmamış🙈 küveti de katlanır aldım diye almadım daha. Yeleği de gördüm çok güzeldi ama annem sağolsun 10 yaşına kadar bin tane yelek ve hırka yapmış😂😂 hazır almama gerek kalmadı. Bi de görsen kocaman örmüş bebeğin dizlerine kadar😂😂💕
Esmaaaa_ Burcuosman zıbınların kol be kol ağzı çok dar ben aldıktan sonra fark ettim geri iade edecem yarın 😒
busrab53 merakliblog kiz zibin ve altligini 0 3 ay mi aldiniz bende aldim ama evde gorunce dedim cok kucuk sanki
merakliblog busrab53 ya hepsini 0-3 aldım. Benim şöyle bi olayım var ikizler minnak doğuyor ya genelde daha uzun giyerler gibi. Bana da küçük geldi ama daha önce hiç yenidoğan bebek görmedim ki bilemedim😂😂
llFatma 21 Ekim’de a101 e alt açmalı Anne Bebek çantası ve mama sandalyesi geliyor haberiniz olsun😁😁😁
Melike3535 merakliblog evet aventler 150 200 valla bende aliyim bundan dediğin gibi tutarsa almam pahali
meltemonen merakliblog beyaz bana bir arkadaşım almış aslında hemide özdilek 🤭😂😂😂 bende bir tane mavi alsam dedim ama asla kalmamıştır 🙄 bakalım canım bulurum inşallah 🥰
Mehtap23 merakliblog ikili pijama aldım külotlu çorap birde yelek aldım. Zaten herşeyimi tamamlamıştım bunlrda tuzu oldu😂
merakliblog meltemonen benimki ocak gibi doğacak sanırım bi tane daha kalın battaniye de almam lazım ya bunlar polar ama ince gibi yine bilemedim. 🙈