Rina Merhaba 2-3 gündür arada sağ kasığım ağrıyordu. Dünden beri de yine sağ tarafta belimin tam yanı ağrıyor. Arama butonu çalışmadığı için bakamadım. Sizce neden olabilir? Erken hamilelik belirtisi olma ihtmali var mıdır?
Rina annesi_ Henüz hamile değilim bu ayı değerlendirdik. BAT’a 8 gün var. Erken hamilelik belirtisi olabilir mi ya da neden ağrıyordur diye merak ediyorum.
annesi_ Rina Belki adet olucaksındır belkide erken hamilelik belirtisi olabilir canım yada üşütmüşsündür dikkat et sen yinede benim erken hamilelik belirtim baş ağrısı olmuştu meğersem hamileymişim☺️