Zeynep01 Kızlar 36 haftalik hamileyim dogumdan önce saçlarımı boyatmak istiyorum ama dipleri açılması lazim sizce açıcı çok mu zararli
mucizemizibekliyoruzz Zeynep01 açıcı çok zararlı diye biliyorum hepsini geçtim kokusunu içine çekmeniz bile zararlı. Benim doktorum boyamaya bile izin vermedi
cinderella Zeynep01 ya bende çok istiyorum bana da açıcı olmak zorunda ama nasıl yapıcam bilemedim çok boyatan var aslında bide Doğumdan sonra bebekle nasıl boyatcam kime bırakcam kimse de yok yanımda doktorumla iyice konuşup bu işi çözmem gerek
Mervecagdas Ben de boyatıcaktım ama içime sinmedi doğumdan sonra bebek arabasına koyar bebeğimle giderim malum uzun işlemler oluyor açma olunca
SunaHakanKaraman Acıcı vurma canım. Ben diplere temas ettirmesen organik düz renk bi boya ile boyadım. Açıcı biraz tedirgin ediyor insanı ama sen yinede doktoruna sor tabi.
cinderella Zeynep01 aynen ya okadar işlem yapılacak okadar saat boyunca ben nerde bakıcam ki ona bide okadar boya kokusunun saç kokusunun içinde kalacak
ArzuGl Dün kuaförüm bana emzireceksen boyatma dedi. Hamilelikle aynı şey sütünden geçecek bi yıl sık dişini dedi. Organik boyalar da aynı şey dedi. Tüm hevesim geri gitti resmen
Zulal09 Benimde anlamadığım kuaförlerinde fikri var 🤷🏼♀️ Doktoruma çok güveniyorun çok tecrübeli alanında ün yapmış bi doktor saç boyama konusunu sorduğumda hemen buradan çıkıp gönül rahatlığı ile boyatabilirsin dedi zaten öncesinde de zararı kanıtlanmamıştı yapılan araştırmalara göre bebek için bi sakıncası olmadığı ispatlandı dedi ben o araştırmayı bilmiyorum ama dediğim gibi pimpirikli bi doktorum var ama boya konusunu sorun etmiyor tabi ki karar herkesin kendisine kalmış
Zeynep01 Zulal09 aslında benim doktorumda boyatabilirsin dedi cañim ama açıcı zararlı diyolar çevremdeki insanlar beni etkiliyor
Miniklerim03 2 ayrı dr a sordum ikiside kesinlikle hayır dedi bekleyn szde dogumu bn bekliyorum bu kadar beklemişsinz görüntünüzede alısmıs olmalısınız bebekten önemlimi