Kızlar ben 25+4 haftamdayım doktor şeker yüklemesi ile ilgili hiçbir şey söylemedi sonra hastaneden öğrendim not olarak şeker yüklemesi istenmiyor notu alınmış sanırım önceden demişim ama ben hatırlamıyorum. İlk hamileliğim yaptırmayı da düşünmüyorum da yaptırmayıp sorun yaşayan oldumu. Zorunluluk yok ama ikilemde kaldım