minikkoalammm canım benim bir akrabam da doktorun tavsiyesine uymadı, hatta doktorunu değiştirdi ve üçüz devam etti ama 7. ayında sıkıntı oldu. Önce bebekleri doğurttular, hepsi ölü doğum ve sonra anne 3-4 gün sonra kan kaybı ve diğer komplikasyonlardan vefat etti maalesef 😞😞 26 yaşında ve ilk gebelik, tüp bebek ile hamile kalmıştı
soruyu yazan anne olsaydi böyle açık açık yazamazdım ama siz güzel bir dille konuşursunuz diye yazmak istedim.