Yasminn Pnrmhmmd sezeryan istemiyorum aslında normal istiyorum ama bu korkuyla kendimi kasmaktan açılma olmaz diye de korkuyorum
Pnrmhmmd Yasminn aynen bende istemiyorum ama bakalim ilk doğum olduğu için son ana kadar belli olmaz dedi doktor bebek ve annenin durumuna göre belli olur herşey dedi
ZeynepFatih 1PrensAnnesi bende öyleydim herkes çok acıyor filan dediler ama sakin girdim hiçbirşey olmadı
1PrensAnnesi Pnrmhmmd muhtemelen cnm benm ama az kalmış doğuma allahın izniyle doğsun sağlıkla da geçer bunlar☺💙
EbrarBulut Kızlar bu çatı muayenesi bir aletle açtırıp parmakla bakıyor o mu ? Bende 23. Haftada bakmıstı açılmam varmı diye sancılarım vardı