Canmyavrumm 6 cı haftadayım kızlar sızce sonucum nasıl 5 haftadakı 512dı arasında bır hafta var .sızce guzel yukselıyormu?
Busrra Canmyavrumm Bu kadar uzun arada değerlendirmektir bizim için cok doğru olmaz ama değer yüksek duruyor, şu durumda kese görünür zaten doktora gitmek gerek Normalde 48 saat arayla bakmak değerlendirme icin daha doğru
Bebegimm1 Canmyavrumm ben 4250 beta ile keseyi görmüştüm seninde değerin yüksek yarin mutlaka muayene ol bence🌸