Avciii Eymeninannesi5942 bir bilgim yok ama bugün bana da ciğer geliştirici iğne vurulacgimi söyledi doktorum altı hafta sonra bu iğne nereden vuruluyor acbaa bilginiz var mı yardımcı olur musunuz biraz korktum açıkçası
Hilal-_19 Eymeninannesi5942 evet özel hastane 2 doz oldum 24 saat sonra 2 doz daha oldum 33 haftalıkken oldum suan 36yım 38 de dogum olacak
Eymeninannesi5942 Hilal-_19 yarin 34 haftalık olucamm kontrol var enfeksiyondan dolayı erken doğum riski var ciger geliştirici iğne yapabiliriz dediler
Hilal-_19 Eymeninannesi5942 biz birde doguma 2 gün kala yapcaz tekrar tek doz harektleri azalabilir yada azalmaz bizim biraz azalmıstı sonra yine tekrar eskisi gibi hareket etmeye basladı bizim 3 hafta geriden geliyor onun için yapmıstk inşallah sag salim alırız kucagımza 🙏🙏
Eymeninannesi5942 Hilal-_19 İnşallah canım bizimde şuan 1 hafta ileriden gidiyor ama erken doğum riski olduğu icin yapılabilir