Zeyneptuba https://resimyukle.io/r/HzhnnXAayn Arkadaşlar anlayan var mı ? Bide protein eser yazıyo o ne oluyo tam olarak
MelisaMila Zeyneptuba İdrarda protein kaçağı var. Tuzu tamamen kesmen ve 3 litre su içmek gerekiyor. Tansiyon takibi 140/90 üstüne çıkınca da doktoru aramak lazım.1 hafta sonra da tekrar tetkik veriliyor. Bende var bu şekilde söyledi doktorum.Eser çıkmıştı