Mine4564 Benim ilk gebeliğim yani gözlemlerime göre iki doğum da da memnun olan var ikisininde kötü yanları olabiliyor ama sezeryan olanlar biraz daha geç ayağa kalkıyor herkes bunu söylüyor zaten ağrılarından bahsediyorlar suanki kararım normal doğum evet sancısı falan çok oluyormuş ama bebek doğduktan sonra toparlanması en kolay o diyorlar yani şuan normal olursa iyi olur kafasindayim bakalım aksi bir durum olmaz kızım da normal gelmek isterse normal düşünüyorum 😄