Sağlık ocağındaki ebe aradı doğum yaptın mı vs diye. 20 gün kaldı dedim 10 gün öncede gelebilir 10 gün sonrada artık her an doğum yapacak zamanlardasın dedi. Açıkcası biraz garip hissediyorum ya suyum gelirse aniden paniklersem falan ne zaman doğar acaba? 37+1 im.