Ben Bengi hanıma gidiyorum gayet memnunum. Geçen rahatsızdım biraz nst ye doğumhaneye gönderdi daha rahat olması için orda ebelerle tanıştım bi kaç tane hepsi çok tatlı çok ilgiliydi. Daha önce orda biraz daha ileri yaşlı bi ebeyle karşılaşmıştım o sert ve baya gergin bi ebeydi Bengi hanım o bizim ebemiz değil demişti bi sıkıntı olduğunda direk kendisi müdahale ediyor ebelere de