Aminee32 kişiden kişiye değişiyor canım o benden sana tavsiye idrara sıkışık git ben o hatayı yaptım görmedi keseyi 1 hafta sonra gördü görmese de hemen panik yapıp strese girme hiç benim görmediği zaman sağlık ocağı doktorum dış gebeliktir demişti çok ağladım 1 hafta sonra çağırdığında kadın doğum doktoru o zaman gördü idrara sıkışık gel demişti