bebekomm 14+3 haftadayım. Yürüyüş yaparken bazen kasığıma ağrı giriyor. Kendimi zorlamıyorum çok yavaş yürüyorum ama yine ağrıyor. Bu şekilde ağrı yaşayan var mı?
AdenEva bebekomm ben de 20. Haftadayım 5 dakika falan yürüsem hemen ağrımaya başlıyor ama benim keskin bıçak saplanır gibi değil genel şekilde kasıklarım bebeğin olduğu yerler ağrıyor. 20 dakikalık yeri 45 dk da anca yürüyüp gidiyorum
Bryunetka Merhaba, benimde oluyor 18. Haftadayım 14 de başladı öyle olmaya. Ara ara oluyor ama. Bazen ayağa kalktığımda kilitleniyorum resmen. Doktora sordum normal demişti.