ilkgozagrimhavinim ArminN kaç haftalıksın canım? Brnde bugün 35+1deyim. Ama bebeğimde gelişim geriliği varmış perinatolog takipliyim. Dün ve bugün ciğer geliştirici yapıldı. 27 ekimde tam 37+0 oluyoruz. Sanırım o hafta sezaryen olucam bende..
Suhedaaaa1234 ArminN kaç haftalıksın canım bana da 4 kasım dedi dr çok heyacanlıyım kaygılarım var zaman geçmiyor
Miniktosbaa ArminN 25 Ekim’de kan tahlili verip sonuç öğrenicem iple çekiyorum o günü rabbim tüm isteyenlere nasip etsin
Suhedaaaa1234 ilkgozagrimhavinim neden 37 de olcan sezeyan canım bende 35+6 yım benim bi sorun olmazsa 38+5 de alıcak doktorum
ilkgozagrimhavinim Suhedaaaa1234 gelişim geriliği var çünkü zamanlada artıyor. Riske atmak istemiyor doktorum.