Omay0707 Kızlar geç yumurtladım acaba geç döllenmemiki dün catlamadan sonra 11.gündğ ve testte cıkmadı (2ekim çatlama günümdü ) şuan normal döngümr göre 3.gün geçikmesindeyim
derindemir Omay0707 ne zamandır denk geliyorum paylaşımlarına.inş en kısa sürede güzel haberinide duyurursun bize🥰tabi bende😊
Meneksse Senin sonucunu çok merak ediyorum, inşallah hayırlısı ile pozitif olur, ikinci yumurtlama da döllenme gerceklestiyse belki 14.gunden sonra çıkar. Hala ovulasyon testinde koyu çıkıyor mu peki?
Omay0707 Meneksse bende cok merak ediyorum inanki malesef test bitti sonrasını yapamadım ya 😊 yarın artık doktora gidecegim 😊 İlk yumurtlama olmadı büyük ihtimalle çünkü sonuçlanırdı şimdi diye düşünüyorum inşallah 2.yumurtlmaada tutmuştur yarın 13.gün oluyor belli olur umarım
derindemir Omay0707 bugün bat günümdü ama erken gebelik testi 2 gün önce negatifti.pek umutlu değilim yani.1-2 güne olurum gibi😏