Rzgr daha dün 2 çocuklu arkadaşıma tekrar sordum her göğüs yara olur mu diye evet oluyor kremde kullansan oluyor dedi. Ama o göğüs ucu diye birşey almıştı biberon bası gibi göğüsü yara olunca kullanmak için tabi ne mümkün kullanamamıstı bnde ziyaretine gitmiştim kremi sür kapak üstünde kalsın biraz krem yumuşatsın dedim ama ağlıyor acıdan gece bana mesaj cekti göğüslerimdeki acı azaldı resmen uç iyi geldi diye. Yani kullanılan kremler haliyle kıyafetlere temas ediyor ve tekrar kuruyor fayda etmiyor kalkan da bu noktadan esinlenmiş gümüşünde etkisiyle mutlaka faydalıdır ama bnce de cok pahalı yani İnan’ın durumumuz cok iyi ama 300 tl ona vermeyi düşünmüyorum şimdilik. Göğüsucu veya gögüs kalkanı bakın araştırın başta onu deneyin olmadı son çare napacagız emzirmek için alacağım ama yakınen tanık olduğum için şimdilik degil