Merhabalar , 24. Haftamdayım sağ böbreğimde büyüme oldu. İlk etapta çok keskin bi ağrıyla gittim. Doktorum sol tarafıma yatmayı ve bol su içmeyi önerdi .bende yaptım dediklerini ve ağrı gitti. Ama büyüme devam ediyor . Bu durumu yaşayan kimler var acaba ?