Benim de düşük riskim vardı, progestan kullandım hem de beşinci ayıma kadar, fitil olarak, iyi ki de kullandım. Kanama olmasını bekleseydim belki geç olabilirdi çünkü daha önce de progesteron hormonum düşük olduğu için bir düşük yapmıştım. Ben kullanman taraftarıyım canım.