Alya2733 Ecemm33 benim bütün kuzenlerim dogum yaptı bende himmet özdemire gidiyorum çok memnunum canım salı günü gidip dogum için gün alıcaz ve ameliyatta eşimide alıcak ameliyathaneye sen nereye gidiyorsun
Ecemm33 Alya2733 aynı forum yaşama gidiyorum Semra vezire ama doğum İçin kararsız kaldım geçen gittiğimde elektrik yoktu 1 saat boyu jenarötörde çalışmıyordu
Ecemm33 Alya2733 25 haftalığım doktorum iyi biri aslında ama hastahane temiz mi doğum İçin iyi mi bilemedim
Ikincimelek Mrb bende forum yasama gidiyorum Ahmet ışktana cok memnunum..ikinci hamileligim ilknide orda yaptm.gayt memnunum devletten iyidir