Bende devlette sezaryen oldum ilk cocugumda tansiyondan dolayi sezaryena alındım ikincide de aynı şekil kansızlıktan sezaryene alindim ama ikincide 6 buçuk santim acilmam vardı normal olacaktı başhekim geldi yapamayiz dedi ilk sezareyn dikişleri taze dedi patlarsa tekrardan ameliyata almak zorunda kalırız dedi ondan sezaryen oldum kizlarimin arasinda 1 buçuk yaş var şimdi 3.ye hamileyim 😊