Deletedmom_9 m060918 rahim dinlendirme yaptık 2. adette doktora gittim transfer sürecine hazırlanıyorum doktor estrofem verdi 1 hafta sonra kontrolum var siz napıyorsunuz :)
m060918 Deletedmom_9 bende tedavinin 00.00 itibari ile 9. Günündeyim canım cuma günü kontrole çağırdı şuan gonal Menopur ve cetrodite kullanıyorum ne zaman yumurta toplar hiç bilmiyorum sende pko mu vardı
Deletedmom_9 m060918 yok hatta benim amh normale göre düşük. 18 yumurta toplandı ama şişkinlik agrı olmuştu. Ama geciyor olurken hissetmiyorsun zaten sonra rahat ☺️