Kizlar merhaba 36 haftalık gebeyim bugün kontrolüm vardı herşey normal gözüktü hatta 10 gün önce 2300 gram bebeğim biraz zayıf demişti doktorumuz 10 günde 600 gram almış 2900 gram olmuş cok şükür.normal doğum istiyordum herşey uygun görünüyordu. Nstye bagladilar sancı çıktı doktorum sen hissetmiyor musun sancıyı dedi hayır dedim hemen çatıma baktılar çatın çok dar normal doğum olmaz dedi resmen yıkıldım cok üzüldüm. 39. Haftaya gün vereceğim dedi sezeryan icin. Ben hic arastirmamistim sezeryan doğumu cok gerildim korkuyorum. Sezeryan doğumun kolay ve zor yanları neler? Ne yapmam gerekiyor hangisini tercih etmeliyim tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz