Yenianne_27 Merhaba Hamilelik boyunca bütün kontrollerini devlette yaptırıp doğumda özele gidenler var mi bu şekilde oluyor mu merak ediyorum
aksu5334 Yenianne_27 ben ilk doğumumda öyle yaptım ilk cinsiyeti öğrenmek için gittim özele doktoru baktım nasıl die sonra devlete gittim ama son haftalarda özele gittim yine özelde de doğurdum bi aıkıntı olmadı yine öyle yapıcam😊