Bende o haftalarda çok yaşadım hatta doktora gitmiştim enfeksiyon çıkmıştı bazen sırt kaburga ağrılarında enfeksiyon çıkıyor hamilelikte bu şekilde belirti veriyor çünkü onun dışında yendiğimiz yemekler normalden çok daha uzun sürede sindirildiği için gaz sancısı yapıyor oda kaburgalara vuruyor bol yürüyüş yapın maden suyu için ve iç çamaşırınız sırtınızı sıkıyorsa çıkartın o baskıyı hafifletiyor tuvalete çıkmaya çalışın eşinize masaj yaptırın daha rahatlıyıcaksınızdır ☺️