Ndrg12 Merhaba, bugün detaylı usg çekerken midenin dolmadığını fark ettik. Bekledik yarım saat yine dolmadı. Yarık damak dudak vs durumu da yok. Başına gelen var mı neden olabilir ?
Sogancik Ndrg12 bir bilgik yok canım. Burda tok karnına gidin ki midesi dolu olsun diye bir şey okumuştum sanki. Ne desem yanlış olur aslında şimdi. Bilgisizim bu konuda. İnşallah normal bir durumdur.
SemaNurEmir Ndrg12 merhaba kac haftaliksiniz acaba ve detayli usgde neye ve nasil bakti doktor bugun doktorum banada dedi 3 hafta sonra gel diyede merak ettim konu disinda biraz ama
Cidella Ndrg12 canım ben detaylı ultrasondan sonra sonuçlar için kendi doktoruma gittiğimde midesini göremiyorum demişti. Bebiş uyuyordu. Uyuduğu için ve hareket etmediği için amniyon sıvısını yutmamis olabilir ondan gormuyoruzdur dedi. Takip edicem kendim dedi. İki hafta sonra muayeneye gittiğimde şeker yükleme testi için orda midesini gördü bana da gösterdi. Olabiliyor yani. Kötü düşünme.
Ndrg12 SemaNurEmir 21 haftalığım canım detaylı da bebeğin her şeyine bakılıyor sindirim iç organşar kemikler beyin kalp her şey
Ndrg12 Cidella o an uyanıktı hatta ellerini görmekte zorlandık hareket ediyordu ağzını da açıp kapattı hep gördük. tabi sonra hareket etmedi uyudu mu yarım saat boyunca bilmiyorum. Amniyon artışı bağırsak böbrek sorunu yok damak dudak sorunu da yok. Eğer yarın da böyle olursa muhtemelen yemek borusu tıkanıklığı sorunu olabilir.
Cidella Ndrg12 Canım uyku esnasında da elini oynatiyorlar, ağzını açıp kapiyorlar. İnşallah kötü bir şey yoktur içini ferah tut sen