sarikose Arkadaşlar merhaba 38+2 haftalık hamileyim 1 saat önce lavaboda farkettim kahverengi sümüksü akıntı geldi az önce tekrar gittim yine aynı sancı yok kasılma yok bu sekilde doğumu başlayan oldu mu ilk gebeligim yardimci olur musunuz bilginize ihtiyacım var yarında dr kontrolümüz var sabah
MucizemE sarikose nişan gelmiş doktorum bana da nişan gelirse haber ver dedi hemen Doğum olmaz belki 3 gün belki 10 gün sonra olur dedi
HKubra sarikose Can'ım bünyeden bünyeye farklılık gösterir Doğum demek değil ama yaklaşan Doğum demek sancılarını kontrol et kendi sancını çek hastaneye açılma olmadan gidince Suni sancı veriyorlar çünkü
sarikose HKubra normal olmicak zaten malesef diyabetim var oğlumda biraz iri bebek normal çok zor dedi doktor haliyle ilk olunca tecrubesizlik+korku iişte