Hanımlar 20 günlük Bebeğim var. Çok şükür emmesi falan iyi sütüm de var ancak her emzirme süresi rahat 1 saat oluyor. 1 saat boyunca emiyor. O sürede bırakmak istediğimde ağlamaya başlıyor doymamış gibi her defasında tekrar emiyor.
En son bıraktığında da emdiği sütü olduğu gibi kusuyor. Yani ne yapacağımı bilmiyorum. Emzirme esnasında bıraksam ağlıyor emzirsem çok uzun sürüyor ve kusuyor
Tecrübeli anneler ne yapabilirim acaba ?