Bluepink Selime23 özelde herkesi denedim hepsi para tuzağı gerçekten karar verdim devlette doğum yapacağım dr.Cengiz bey ve dr.Halis bey çok ilgililer memnun kaldığım tek doktorlar kendileri 😀
Selime23 Bluepink Yasemin hanıma gittim ben bir kere Allahım insanın yüzüne bile bakmıyor o nasıl doktor 🥲
alaaaanur Kuzenim yeni devlette doğum yaptı. Çok memnun kaldığını söylüyor ,daha önceki doğumunu hayat hastanesinde yapmıştı. Kesinlikle yeni devlete git diyor.
snglcll alaaaanur 365 TL. Geçen hafta arkadaşım yaptı Bayram hoca War orda bayram Kahraman. Klinik acicam diodu ama hala ordami actimi bilmiyorum
snglcll Denizhan deniz drUm. Ben de dewlettem dewam etmeyi düşünüyorum bakalım Tekin ekinci iyi dediler.