Flzflzbade Keseye bastırmaya giderken bol su içip mi gidilmeli? Bugün kesesi görünmeyen bir anneye böyle bi yorum gördüm. Bende haftaya ilk defa gideceğim bu şekilde sıkışık halde mi gitmek gerekir erkenden görünme ihtimali artması için
Dilara0638 Flzflzbade evet ilk muayenelerde sıkışık olmak gerekiyor suyu sıkışık ol diye söylemiştir rahim içi daha net görünsün diye😊
Adileeselvi Flzflzbade bende gittim bu gün doktorum hiç öyle birşey demedi ve ilk bakışta direk keseyide gördü ilk gebeliğim de de aynı kimse su iç sıkışık gel demedi tabinher doktor farklıdır
SemanurAs Flzflzbade ben de idrara sıkışık gitmedim doktorda öyle bir şey söylemedi. 4+2 deyiz göremedik.
Pnaar34 Flzflzbade doktorum ilk haftalarda muayeneye gelirken su icmemi soyledi daha rahat gormek icin bence icin sıkışık bir sekilde gidiin.
Babydream Flzflzbade ilk zamanlarda her muayneye gittiğimde sıkışık giderdim. Doktorumda sıkışık gelmemi söylüyordu zaten
Pambix Flzflzbade sıkışık gitmekte fayda var benden sıkışık olmamış istemişti Dr 6Haftaliktim.8haftaya kadar sıkışık gittim hep .ama kimi Dr istemiyor gorunmezse yada zor görünürse sıkışık ol bı daha bakayım der sana .
MelekPotter Flzflzbade evet sıkışık gitmrniz lazim.ilk 12 hafta sıkışık sonrasinda da tam tersi bos mesane ile gitmek gerekiyor. Kese yeterince buyuduyse yine gorunur tabi ama sıkışık olursaniz her zaman daha iyi görüntü alabiliyor doktorlar. Ilerki haftalar da da bebegi gormek daha kolay oluyor aklinizda olsun..
Rina Benim düşükle sonuçlanan gebeliğimds ilk keseyi görmek için gittiğim doktor sıkışık gelin demişti. Sonra devam ettiğim ise tam tersi mesane boş olmalı diyordu. Muayene öncesi her seferimde tuvalete gidiyordum. Doktora göre değişiyor mu bilemedim