BeautifulQuenn Selam 16.haftadayız şiddetli göğüs kaşıntım var dayanamıyorum kaşıdığım için yara oldu ve kabuk bağladı iltihap olcak diye korktum şimdide kaşıntı için göğse öneriniz var mı? Ve normal mi bu haftalarda yaşayan oldumu bu durumu?
Dilara0638 BeautifulQuenn göğüs ucunu çok kaşıyıpta uyarma erken doğuma sebep oluyor diyorlar Allah korusun ben Hindistan cevizi yağı kullanıyorum hem karnıma hem göğüsüme 36 haftalık olduk ne göbeğimde ne göğsümde kaşıntı yada çatlama olmadı
tomrisveannesi BeautifulQuenn ben 29. Haftamdayım benimde çok kaşınıyor ve kuruyordu doktorum göğüs ucu kremi önerdi lansinoh marka. Kesinlikle ovalayarak masaj yaparak yağ sürmeyin erken doğumu tetikliyormuş.
Mlkbrn Canım bende 16 haftalığım bende de gögsüm karnım olsun kaşınıyor kaşıdıkça kaşıyasım oluyor ama kaşımamak için direniyorum aletimin üstünden okşuyorum çatlamaması için de sıvı vazelin kullanıyorum herkes çok tavsiye etti sıvı vazelini