Nzl_shn_ars Kızlar dün geceden beri belimde ve kisigimda çok şiddetli ağrı var 32 +4 gunluguz sizde neden
Iscn Nzl_shn_ars muhtemelen yalancı sancıdır dinlenince geçiyorsa kendinizi yorduysanız artmiş olabilir ama düzenli sancılarınız varsa kanama fln doktora gitmelisiniz
Dilekleklek Nzl_shn_ars ayniyiz srninle Benim de yaklsdik iki haftadir gecmeyen bel agrisi var karnimda sertlik var. Sali gunu dr daydim her sey normaldi Muhtemelen daha onceden bel fıtığı falan varsa o tetiklemis olabilir dediydi
annesi_ Dilekleklek 31+1 haftayım 2 haftadır sertleşme şişkinlik bebeğin toplanması Çok oluyo doktorum normal dedi ama berbat bişi ya ağrım yo çok şükür ama bu ağrıdan da beter yani ayağa bile zor kalkıyorum bazen kasıktan baskı yapıyo çok fena
Nzl_shn_ars annesi_ ya valla çok şiddetli aralıksız sancı gibi adet sancisindan beter sizce Dr gitmeli miyim