Merhaba kızlar yazsam mı yazmasam mı diye düşündüm ama çok aşırı rahat ve pozitif doğum hikayem belki size de cesaret verir 30 eylül’de spinal sezaryen oldum zaten epidural istemedim doğum paketinin içindeydi spinal yeterli de oldu doğum öncesi rahattım stres yapmadım daha önce ameliyat olduğum için belki de korku yoktu sezaryen ilk kez oldum sonrasında 4 saat uyuşuk kaldım ayağa kaldırıldım ve gayet normal şekilde yürüdüm her saat başı kendim kimsenin yardımı olmadan tutunarak kalktım tek başıma yürüdüm hiç ağrı kesici vurulmadım sadece doğumdan önce ve sonra aç olduğum için 1′er tane serum verdiler kendim özellikle istemedim ağrı kesici bebeğimle ilgilendim bebeğimi görünce zaten her şeyi unuttum sürekli kendimi motive ettim kahve mi
Kalkıp yaptım içtim acıyı düşünmedim katlanılabilir bir ağrıydı vücuduma ağrı kesici yüklemek istemedim stres yapmamaya çalıştım sütüm ilk gün geldi komposto tükettim bolca azda olsa emzirmeye çalıştım sağdım 10 ml gelse bile bebeğime yetti şükür şimdi emziriyorum sütüm var hiçbir şeyi kafanızı takmayın stres yapmayın bebeğinizi görünce her şey bitiyor ben çok sinirli gergin biri olarak başardıysam bence her kadın kendine güvenirse rahat doğum eder ☺️😍