Hmeyracmgz1 36.haftamdayım uzun süredir aynısını yaşıyorum hatta bi kaç gün önce bende post açtım üzerine doktorumla görüştüm eldeki sinirlerin ödeme şişliğe bağlı sıkışmasıyla oluyormuş karpal tünel sendromu deniyormuş doğumdan sonra geçermiş maalesef sabrediyorum bende eğer çok rahatsızsan el ateli takabilirsin geceleri çünkü özellikle geceleri hareketsiz kalmaktan artar dedi doktorum