Mehmetasaf55 ikizlerin_annesi__ kanamam oluyordu gittim ama bir sebep belirtmedi progestan kullandım çok şükür şimdi 31+6 yız
ikizlerin_annesi__ Mehmetasaf55 çok Şükür canım Allah bir daha yaşatmasın inşallah darısı bize hayırlı şekilde 30,39 lara gelelim