ruhanadagdelen Karnımın üst kısmı ve göğüsümün tam altında sancı var. Birde tam onun hizasında arka tarafımda yani sırt tarafımda🥺demin ön tarafta ki sancı dayanılmaz oldu. Normal mi? Böyle olan var mı? 25+1 haftalık hamileyim
Dilara0638 ruhanadagdelen bebek kaburgalara dayanıyor genelde ondan oluyor o ağrı benim sağ kaburgam çürüdü artık bazen iki göğsümün tam ortası altına ayaklarını diretiyor bunlar normal ağrılar alışman lazım 🤦♀️