Brryy 11 haftalık oldum ama iki haftadır falan akşamları kocaman olan karnım sabahları olmuyor. Akşam diyorum yok ya bu karnın bebekten başka açıklaması olamaz sabah bi bakıyorum bariz küçülmüş ama yine de eskisi gibi değil. Benim gibi olan var mı?
MerveNur- Brryy benim 14te bi çıktı bi daha inmedi ama 14 civarına bile gaz diyorlar çok üzücü olsa da 🥲
2tospikannesii Brryy benim böyle ya sabahları karnım düz akşamları 5 aylık gibiyimmmm😁😁 11 haftalık oldum bendee
Miniklimonum Brryy yaaa bende de oluylrdu canım sert oluyordu birazda gaz ve yediklerimin şişirmesi sabaha yumuşak olup iniyordu :)
Biranneadayiiii O haftalarda öyle oluyor canım gaz oluyor bide ayriyeten yediklerin şişiriyor 😊 tam anlamıyla gobusun çıktığını 20li haftalardan sonra farkedersin 😊
Baharozdemir @“Brryy”# ben 25+1 hf dayım şu an bile öyle oluyor. Yatarken daha büyük sabah daha bi küçülüyor. Arkadaslarin dediği gibi yeme içme gaz gibi nedenlerle büyüklük fark ediyo.
Brryy Baharozdemir bu iyi haber o zaman bebek kaynaklı olabilir benimki çünkü sırf yediğim için karnımın o kadar çıkma düşüncesi sinirimi bozuyo😃
Baharozdemir @“Brryy” bence yediğiniz için öyle olması daHa güzel ve rahatlatıcı. Bebeğinizden kaynaklanmasin o iyi olsun hep😘
minikkoalammm Brryy o haftalarda çok oluyor canm benimde o haftalarda karnım 5 aylık gibi duruyordu sabah iniyodu
Perilisa Brryy ben 16 haftalık olmama rağmen karnım belirgin değil . Akşam gaz ve kabızlık şişkinliği oluyor eşime bebek diye yutturuyorum 😅 sabah lavabodan sonra geri iniyor
miranbeyinmothersi Brryy hala öyle gaz sıvı beslenme kaynaklı bence 20+3 belirgin karnım yok uzun bıyluyum ondan belki