Geçen salı doktora gittim kese gözükmedi. Ertesi gün beta değerime baktırdık 1916 ya çıkmıştı doktor bu hafta için gel görürüz dedi. Ama istanbula geldiğim için gidemedim ankaraya dönünce gideceğimm. Az önce tuvalete gittiğim de peçeteyle silince kan geldiğini gördüm ama kıpkırmızı değil pembe kırmızı karışımı acaba yerleşme kanamasımı bi tedirgin oldum bilgis olanlar var mı ilk gebeliğim 🥺🥺🥺