Aysenur_08 biliyorum bende 37 haftamdayim ve aşırı derecede kaburgam batıyor sırtım ağrıyor birde rahmie baskı uyguluyor geçen hafta sordum doktoruma oda normal artık doğuma hazırlanıyor ve bebek içeri sığmıyor aşağıya baskı yapıyor yavaş yavaş dönüyor ağrı olur son zamanlarda demişti bol bol iştirat et dedi ben eşime biraz sırtıma masaj yaptırıyorum epey rahatlatıyor tavsiye ederim