anneligeadimadim Merhaba hanımlar 🌸 Yumurtlama takibi için reglinizin hangi günü doktora gitmiştiniz acaba? Sanırım doktor ilaç vs veriyor yumurtanın kalitesini arttırması için ve yumurtanın çatlaması için iğne veriyor.
Semiha_ anneligeadimadim Merhaba 🌼 hormon testi için adetimin 2. Günü gitmiştim test sonucum temizdi ama doktorum klomene başladı 5 gün kullandım yumurtlama takibi yapıyordu söylediği günlerde gitmiştim muayeneye çatlama iğnesine gerek kalmadan kendiliğinden çatladı yumurtam ve ilk denemede gebe kaldım
SemanurAs anneligeadimadim benim 3 yıl oldu hatırlayabildiğim kadarıyla yazayım. Adetimin 3.günü gitmiştim. Yumurta olgunlaştırıcı hap vermişti bana hap bitimi çağırdı ilişkiye girmem gereken günleri söyledi. Değerlendirmem gereken günleri. Bir de yumurta çatlamak üzere çatlatma iğnesi yapmayacağım dedi. O ay hamile kaldım
anneligeadimadim SemanurAs kaç gün kullanmıştınız ilacı peki hatırlıyor musunuz? Çok teşekkür ederim yanıtınız için 🌸