Ozlem1992 Liptonun ahududu ve yaban mersinli çayı var hanımlar. Sade ahududu çayı ben bulamadım. 38+5deyim. Bugün artık ağrılarım var belki kolaylaştırması adına şimdi siparis ettim getirden. Bu çayı kullanan var mı? Doğru mu aldım acaba?
tugbakaragul Ozlem1992 bende aynı durumdayım , üstte kalsın. burada bekleyeyim bir bilen vardır belki.
Ozlem1992 İçinde ahududu yaban mersini bı meyve daha varmış sadece yaban mersini için internette içmeyin erken doğum riski diyor ama artık haftam gereği erken değil bence ama emin olamadim