Gzmkrt Evlatsevgisi2 canım merak etme gelicek tabi zamanı vardır benim doktorum 42 ye kadar beklicez demişti daha zamanın var yani stres yapma rahat ol benim 2.doğum olucak inşallah kendi sancını bekle derim 🌸❤️