Kızlar dün 33+3 te devlet hastanesinde kontrole gittim. Doktor tatlı biriydi ne sorsam cevapladı. Daha önce de burda başlık açmıştım. Benim normal doğum yapamam diye bi korkum yok. Fakat bebeğim 2 hafta önde ve 3 farklı doktora gittim üçü de doğuma kadar en az 3800-4000 olur, biraz iri bi bebek dediler. Bu şartlar altında normal doğursam bile zor geçecek demektir. Burda bazıları bana 4 kilo olursa sezeryan yaparlar declette demişti ama belli ki burda bunun bi önemi yok. Yani önce normal doğum denenecek her türlü 😂 açılma olmazsa son anda sezeryan deriz belki dedi doktor. Normal doğumu kolaylaştıracak tavsiyeleriniz nelerdir? Bünyem biraz zayıf. Herkes doktor kesildi başıma, sen yapamazsın normali diyor😂 böyle denildiği halde doğuranlar var mı aranızda?