kalpatisi_ çok geçmiş olsun canım bende üç dört gündür perişandım ayağa kalkacak halim bile yokdu, salgın var korona değil dediler iki gun önce gece acillik oldum gittim serum taktılar, ama hiç fyada etmedi test vermek istedim ama zaten ilaç vermiycekler hamileyim diye, evden de çıkmıyorum koronadır diye, ki korona büyük ihtimal çünkü bugün tat ve koku gitti hiçbi koku ve tat alamıyorum ama dört gündür felan ölüm derecesine geldim diyebilirim, şimdi beni böyle ayağa diken de bol su içtim c vitamini fazlaca tükettim ve limon çok kullandım mesela çorbalarda, normal yiyodum nane limon yapıyodum şimdi çok şükür iyiyim sadece koku ve tat yok oda zamanla gelir inşallah ama çok zor geçirdim, inanılmaz ağrılar yaşadım, Rabbim yardımcın olsun canım asla yatma, yatarsan da bi kaç saat yat kalk balkona çık kemiklerine güneş geçsin, yani kendini tamamen yatmaya verme, bu arada 13 haftalık hamileyim bende senin gibi şimdiye kadar hep negatif çıkıyordu hamilelikte geldi buldu beni maalesef, Allah yardımcımız olsun