Ebusss1 37 haftalık hamileyim 2 gündür yemyeşil akıntım oluyor vardı ama daha da arttı enfeksiyon mudur dogum belirtisi falan mı
Bebegimibekliyoruz Ebusss1 enfeksiyon bence sizin haftanız ileride benim daha 34 hafta ikiz gebelik aklıma geldi acaba erken doğum belirtisi mi diye iltihaplanma diye geçiyor nette